Dakira&Pearl.

Show hier je fotos
Plaats reactie
xLovebonny
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-09-2013 16:55

Dakira&Pearl.

Bericht door xLovebonny » 17-09-2013 20:46

HEEEEI! (:. Haha sorry, ik ben hartstikke druk..
Maar oke, ik verveel me, dus maak ik even een topic over Dakira&Pearl, aangezien jullie daar niks/niet veel over horen, haha. Ik begin bij Dakira (:.

--------------------------------------

Dakira rij ik ook nogsteeds, en het gaat best lekker! Ik probeer zo vaak mogelijk heen te gaan, ookal regent het ^^. We zijn gewoon actief bezig met dressuur, en in de weekenden soms een buitenritjee.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

WHOOWH. Knappe poowny is het toch, he? Hahaha ^^.

---------------------------------------

En nu knappe Pearl! (:.
Ik ben nog niet echt heeeel actief bezig geweest met hem. Aangezien hij, toen ik hem mocht verzorgen, net gecastreerd was. Dus toen was hij nog erg sloom en alles. Logische natuurlijk (:. En dat is nu bijna een maand geleden. Dus paardje word weer wat actiever. Maar aangezien ik echt een k*trooster heb (altijd laat vrij), kan ik niet heel vaak heen. In het weekend maak ik sowieso tijd voor 'm (:.
Ik longeer hem nu vooral, en probeer de commando's er bij te gebruiken (stap, draf, galop & ho). Niet dat het nog heel goed gaat, maar dat komt nog wel ^^. En ook ben ik bezig met de commando's; ho & terug(achteruit). Paardje is nu wel lekker rustig, en heeel relaxt. Vind helemaal niks eng, en ziet het allemaal wel. Dat zag ik zondag ook.. Ik was hem aan het longeren, en van de eigenaar mocht ik kijken wat hij van het zadel zou vinden. Dus ik het zadel er voorzichtig opgelegd & aangesingeld. En hij deed niks! Enkel minirondjes draaien, haha. En met longeren met zadel deed hij ook niks! En toen heb ik voorzichtig even een keertje gehangen & toen deed hij ook niks (:. Maar ik ga daar verder niet mee bezig. Ik wil nu eerst de commando's er in hebben & hem laten wennen aan het zadel&hoofdstel. En dan pak ik hem na de winter als hij 3 is weer op daarmee (:. Ik heb geen haast, haha.
Lang verhaal kort; Het gaat goed met Pearl!


Dit was in Augustus (:.
Afbeelding

&& Dit was zondag.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


-------------------------------------------------

Whoeewh. Dat was het alweer (:.

Ik hoef GEEN kritiek op het feit dat het zadel op Pearl ligt & dat ik even kort heb gehangen! Dat was, zoals het er ook staat, eenmalig. Dat pak ik dus volgend jaar op, want dan is hij écht 3 & word het ook beter weer.

Plaats reactie