Ziek

Vertel hier al jou gebeurtenissen
Plaats reactie
Vocality
Moderator
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-09-2013 20:23

Ziek

Bericht door Vocality » 18-09-2013 09:44

Gisteren had ik na vier uur hardstikke buikpijn, dus wij dachten, nou het zal vast wel over zijn als ik ga slapen, niet dus, 1,5 uur niet geslapen, dus besloten we naar de huisarts te gaan, oké, daar wisten ze dus niet wat het was. Ze stuurde ons naar de kinderarts, ivm ik 14 ben. Bloedprikken daar, en dan een uur wachten op de uitslag, uitslag was er bijna, moest ik overgeven, dus besloten ze dat het buikgriep was. Nouja nu dus iets dat ik zelf heel eng vind, en dat is flauwvallen, op de gang terug naar de auto viel ik flauw, volgens mijn moeder was ik 20 seconden buiten bewustzijn, niet echt een interessant verhaal, maar ik moest het even kwijt (:
Afbeelding

Megan01
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-09-2013 18:15

Bericht door Megan01 » 18-09-2013 14:30

Flauwvallen vind ik ook doodeng!
Rot voor je, beterschap! :?

Lindeee ^^
Berichten: 45
Lid geworden op: 01-09-2013 18:41

Bericht door Lindeee ^^ » 18-09-2013 18:25

Flauwvallen is echt eng, ik ben 1 keer bijna flauw gevallen, ik was nog bij bewustzijn maar alles was zwart met een paar wazige kleurvlekken en ik hoorde heel ver iemand iets roepen wat ik niet verstond.
Vond ik echt doodeng, het leek alsof ik nooit meer normaal bij bewustzijn zou zijn, want ik probeerde echt om terug te zien en te horen enzo.

Maar echt rot dat je ziek bent, buikgriep kan echt vreselijk zijn.
linnitje@HN

Plaats reactie