Poesje

Vertel hier al jou gebeurtenissen
Plaats reactie
Vocality
Moderator
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-09-2013 20:23

Poesje

Bericht door Vocality » 04-09-2013 20:40

Ik zou vandaag gaan rijden met een vriendin van mijn zus, die ik zelf ook wel goed ken, dus. Wij gingen samen het bos in, ik op Mànadis en zij op (Prins).
We zouden ongeveer een uurtje gaan rijden, maar dit is zeker 3 uur uitgelopen.

Halverwege, midden in het bos stak er opeens een kitten het pad over. Wij stapten af om te gaan kijken, en we vermoeden nu ook dat die kat ergens gedumpt is, of weggelopen is. Dus belden we mijn zus om te vragen of zij met een katten mand en een blikje sterk ruikend voer daar heen kon rijden. Na vijf minuten kwamen er twee andere ruiters, ook allebei op IJslanders, (ja, bij ons zie je bijna alleen maar IJslanders door het bos komen) die ene wou de kat wel hebben. Aangezien wij hem niet mochten. Mijn moeder wou hem wel, maar mijn vader wil nog een paar jaar wachten. Dus, mijn zus kwam aanrijden in de auto, en na een uur durfde het poesje in de buurt te komen, hij liep het kattenmandje in, we deden snel het rekje er voor, maar die kat ging naar achter waardoor het rekje er door schoot en de kat snel weg rende. Na een aantal pogingen was het niet gelukt, ik hoop nu ook zeer dat die kat niet gegrepen word door een vos.
Het was een heel mooi beestje, zwart met witte pootjes, een wit befje en groene oogjes.
Afbeelding

Lindeee ^^
Berichten: 45
Lid geworden op: 01-09-2013 18:41

Bericht door Lindeee ^^ » 04-09-2013 21:09

Wat jammer dat het niet gelukt is...
Ik hoop echt dat er nog mensen zijn die gaan proberen en waarbij het misschien wel lukt, dan krijgt dat katje toch nog een thuis :D
En inderdaad dat die niet door een vos gegrepen wordt. Arm katje...
linnitje@HN

Vocality
Moderator
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-09-2013 20:23

Bericht door Vocality » 04-09-2013 21:11

Lindeee ^^ schreef:Wat jammer dat het niet gelukt is...
Ik hoop echt dat er nog mensen zijn die gaan proberen en waarbij het misschien wel lukt, dan krijgt dat katje toch nog een thuis :D
En inderdaad dat die niet door een vos gegrepen wordt. Arm katje...
Ja :3 nou, degene waarmee ik reed vandaag gaat morgen waarschijnlijk nog kijken (:
Afbeelding

Lindeee ^^
Berichten: 45
Lid geworden op: 01-09-2013 18:41

Bericht door Lindeee ^^ » 04-09-2013 21:15

Nou, wens die persoon maar veel succes van mij!
linnitje@HN

Vocality
Moderator
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-09-2013 20:23

Bericht door Vocality » 04-09-2013 21:28

zal ik doen ;D
Afbeelding

Plaats reactie