Lindeee ^^

Hier kan je jezelf voorstellen
Plaats reactie
Lindeee ^^
Berichten: 45
Lid geworden op: 01-09-2013 18:41

Lindeee ^^

Bericht door Lindeee ^^ » 03-09-2013 20:03

Oke, blijkbaar is het de bedoeling dat iedereen zich hier voorstelt x'D
Dacht dat het alleen voor mensen was die graag verhaaltjes over zichzelf typen. Ik loop weer eens achter, I know.

Maar. Dus. Nu moet ik me voorstellen. Ben ik niet goed in, dus ga alsjeblieeeeeeeft niet lopen zeiken dat het slecht geschreven is of dat het niet origineel is. Ik weet dat het slecht is. Daaag, zeikers! Kom alsjeblieft nooit meer terug!

*gaat weg en komt nooit meer terug*
'He!Zo bedoelde ik het niet, mezelf! Kom terug,ik moet me nog steeds voorstellen!'
*komt terug*

Niet grappig he? Dacht ik al. Punt 1 over mezelf: ik heb GEEN humor. Zelfs geen piskakstront-humor. Zelfs die moppen moet je aan mij uitleggen.

Puntje 2: Ik typ graag ellenlange dingen die nergens over gaan. Zeg, hebben jullie trouwens al gehoord dat er een rups is die niet gaat kunnen vliegen? Zielig voor dat rupsje vind ik. Maar nu kwam ik dus net te weten dat die rups wél gaat kunnen vliegen, hij verandert alleen in een mo in plaats van een vlinder. Maar dan wordt hij dus doodgeklopt door vervelende jochies met een vliegenmepper (bijvoorbeeld mijn broer) en dan is hij toch nog zielig :'( En ik had ooit eens zo'n processierups in mijn tent en dat was echt een vies beest, als die niet kon vliegen dan zou ik het niet erg vinden, hoor, zo'n lelijk mormel.

Dit soort dingen bijvoorbeeld.

Puntje 3: Ik heet Linde. En dat staat niet als eerste omdat me dat toevallig niet uitkwam.

Puntje 4: Ik denk niet dat jullie geïnteresseerd zijn in mijn familieleven of iets dergelijks, maar ik ga het toch zeggen: Ik heb een broer, een kat en een kanarie. De broer heet Lander, de kat Julie en de kanarie heet Kanarie. Mijn hobby's zijn lui zijn, lezen, computeren, DA'en, paardrijden, tekenen, toneelspelen en badmintonnen.

Puntje 5: Ik ga absoluut niet graag naar school. Ik heb het heel moeilijk om me 7 uur (okeoke, 7 keer 50 minuten dan) per dag te concentreren. En dan mis ik een hoop dingen en snap ik er niks meer van en als het examen is ben ik halvelings depressief. Ik ben een keer boven een hoop Latijnse stamtijden gaan huilen, en toen liepen ze allemaal door elkaar en kon ik er zelfs niks meer van lezen. En ik heb ook geen vrienden in mijn klas, wel een paar in een andere klas maar die verdwijnen altijd en dan sta ik daar alleen op de speelplaats.

Punt 6: Ik heb echt geen zin meer in me voorstellen, dus ik kap ermee.


xxxLinde
linnitje@HN

Plaats reactie