Strepenzebra

Hier kan je jezelf voorstellen
Plaats reactie
Strepenzebra
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-09-2013 12:44

Strepenzebra

Bericht door Strepenzebra » 03-09-2013 13:16

Ohai all! ^^

Waarschijnlijk dat de meerderheid me amper heeft gezien, laat staan me kent, want ik was ironisch genoeg heel weinig op het forum te vinden en had me eigenlijk alleen maar op het 'originele' vervangende HN-forum geregistreerd voor de updates en zo. Maar dat vond ik geen reden om weg te blijven, en wie weet, misschien is er wel een kansje dat jullie me niet opeten.

Just kidding of course.

Mijn naam is Merle, ik houd enorm veel van RPG'en dus waarschijnlijk zul je me daar het meeste vinden (zodra het een beetje op gang is gekomen). Verder loop ik al 17 jaar rond op deze planeet en ben ik niet de meest sociale persoon ooit. Dus als ik terughoudend doe, ligt het niet aan jullie maar gewoon aan mij.

Mijn hobby's zijn DA'en, slapen, zoals ik al zei RPG'en, lezen en jigsawpuzzels maken (yes, I'm a boring person, I know. =3)

Anyway, als je nog vragen hebt, don't be afraid to ask them, I won't bite (oh ja, dat doe ik ook nog, regelmatig Engels in mijn zinnen gooien, because yolo).

Megan01
Berichten: 4
Lid geworden op: 03-09-2013 18:15

Bericht door Megan01 » 03-09-2013 19:18

Wat een ontzettend leuk stukje! Ik moet gewoon lachen, je hebt het echt leuk geschreven! :D

Strepenzebra
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-09-2013 12:44

Bericht door Strepenzebra » 04-09-2013 14:30

Thanks I guess, haha. :')

Plaats reactie