Forum

Nieuwtjes, mededelingen,...
Gerbrich
Berichten: 9
Lid geworden op: 04-09-2013 19:13

Bericht door Gerbrich » 04-09-2013 19:13

Je kunt je dus wel al registreren?

Vocality
Moderator
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-09-2013 20:23

Bericht door Vocality » 04-09-2013 20:41

Supersnoepertje schreef:
Prestyenramboikmisje1 schreef:
Supersnoepertje schreef: Er waren zeker en vast mensen die het wouden overnemen, ik heb me hier ook voor aangeboden, maar dit wou ze duidelijk niet dat het overgenomen werd.

De link over horse utopia werkt wel, maar het spel is nog lang niet af ;)

Aan Horse utopia werken ik en lolalita, we hebben ook een testserver waar meer op staat dan op de server waar jij naar surft via die link, wij denken ook aan het openstellen van de site voor jullie, maar dan moeten jullie ook in het achterhoofd houden dat de site nog lang niet af is, wij proberen dan zo snel mogelijk het forum af te hebben zodat jullie daar toch al mee verder kunnen, voor de rest zal een beginpaardje kiezen ook geen probleem zijn, maar hiermee zal verder nog niets kunnen gedaan worden.

We werken er hard aan en proberen zo vlug mogelijk het spel speelbaar te maken, normaal was niet ons plan het spel al open te zetten, maar deze gedachte is er gekomen nadat het forum waarover jullie het hebben dat nu weg is verdween.

Nog wel wat geduld hiervoor, want momenteel zijn we nog niet klaar om jullie op te nemen in de database ;)

Eerst was een gedachte van mij een extern voorlopig forum aan te maken, maar dit zou ons te veel werk geven buiten de opbouw van horse utopia zelf.

ben erg benieuwd naar de site :)
Klinkt grappig, maar wij zelf ook :)

We weten totaal nog niet hoe alles gaat verlopen, het is voor ons de eerste keer dat we zoiets maken.
Ik heb de site gezien, die is zeker mooi aan het worden!
Een geweldig logo ook (:

Registreren lukt toch, of zit ik jullie nou helemaal vol te spammen? Hahaha
Afbeelding

Supersnoepertje
Berichten: 29
Lid geworden op: 01-09-2013 17:19

Bericht door Supersnoepertje » 04-09-2013 21:41

Vocality schreef:
Supersnoepertje schreef:
Prestyenramboikmisje1 schreef:
ben erg benieuwd naar de site :)
Klinkt grappig, maar wij zelf ook :)

We weten totaal nog niet hoe alles gaat verlopen, het is voor ons de eerste keer dat we zoiets maken.
Ik heb de site gezien, die is zeker mooi aan het worden!
Een geweldig logo ook (:

Registreren lukt toch, of zit ik jullie nou helemaal vol te spammen? Hahaha
Ik wil het niet zo grof zeggen als je nu zelf zegt, maar zo mag je het wel noemen.

Wij zijn nog niet klaar om leden te ontvangen, je mag hier steeds vragen over stellen en print screens mogen ook gevragen worden, ondertussen is in de categorie andere een appart topic hiervoor ;)

Vocality
Moderator
Berichten: 53
Lid geworden op: 04-09-2013 20:23

Bericht door Vocality » 04-09-2013 22:19

Haha ja sorry daarvoor ;D ik lees niet zo vaak mn mail (; (;
Afbeelding

Supersnoepertje
Berichten: 29
Lid geworden op: 01-09-2013 17:19

Bericht door Supersnoepertje » 05-09-2013 07:26

Vocality schreef:Haha ja sorry daarvoor ;D ik lees niet zo vaak mn mail (; (;
Geen
probleem, we hebben onderrussen het registratieformulier uitgeschakelt ;)

Plaats reactie